Under en tid kommer vi presentera våra medarbetare på aktivitet.se. Först ut är Takin Motevalli!

Vem är du?
Takin Motevalli, 26 vintrar gammal. Född i Iran men har bott i Sverige hela mitt liv. Har även bott i England och Spanien på egen hand där jag jobbat på olika restauranger. Till slut bestämde jag mig för att plugga reklam och marknadsföring vid Berghs School of Communication där man fick plugga 1 termin i Stockholm och sedan 5 terminer i Perth, Australien!

Vilken roll har du på aktivitet.se?  
Jag är kundansvarig vilket innebär att jag är länken mellan aktivitet.se och våra samarbetspartners, det vill säga alla aktivitetsarrangörer.

Vad gör du i ditt dagliga arbete?
Ringer kunder, mailar och träffar dem på möten. Sedan spelar jag Counter Strike under lunchen!

Favoritaktivitet?
Inomhus:  Counter Strike
Utomhus: Boule med jobbet!

Finns det någon speciell aktivitet du skulle vilja prova på som du aldrig gjort?
Fastän jag är väldigt höjdrädd så är det en liten röst i mitt bakhuvud som vill hoppa fallskärm

Beskriv dig själv med tre ord!
Rolig, Trevlig, Flummig!